Servis računala
Kupnjom konfekcijski složenog PC-a prihvaćate i brojne kompromise. U suradnji s vama složit ćemo vam računalo koje će biti savršeno za vas, sa dobro odabranim optimalnim komponentama!
Imate li staro računalo koje nije u funkciji, a željeli biste ga koristiti ? Mi ćemo ga rado osposobiti za daljni pouzdani rad, instalirati starije programe i operativni sistem, i napraviti potpuno upotrebljivo računalo od "stare kante"!
Zanimljiva vam je ponuda HT-a, Iskon Internet i ostalih providera za pristup Internetu preko ADSL-a, no niste baš sigurni treba li vam to i isplati li se? Kakva je stvarna razlika u cijeni pristupa Internetu s klasičnom modemskom vezom i ADSL-om?
Što dobivate kad postanete naš ugovorni korisnik? Mnogo toga!
Kad imate problem i nazovete nas, mi ćemo i bez ugovora nastojati riješti vaš problem što prije - no prema našim ugovornim korisnicima se obvezujemo doći u vaš prostor i pristupiti otklanjanju problema unutar 24 sata od vašeg poziva, i jamčimo vam da ćete moći nastaviti s vašim poslom unutar 48 sati - kakav god problem imali! Naravno, većinu problema ćemo vam otkloniti i znatno brže, no i za velike probleme vam jamčimo da ćemo ih otkloniti u ovako kratkom roku.
Na osnovu čega vam to možemo jamčiti?
Sisteme na kojima preuzmemo ugovorno održavanje proučimo u detalje prilikom čega ih Vaš Osobni Serviser Računala upozna i točno zna kakva su to računala i kako se koriste, tako da ih poznajemo upravo na osobnom nivou.
Svako od vaših računala u redovnim intervalima preuzmemo na godišnji servis - u koordinaciji s vama i u trenucima kada vam to računalo nije potrebno za rad (godišnji odmori, vikendi...). Tada na njemu zamjenimo istrošene komponente (ventilatore, hladila, napajanje...), ispitamo ispravnost svih njegovih djelova, očistimo Operativni sistem Windows od smeća, nepotrebnih podataka i programa - ili ga nanovo instaliramo i učinimo sve što je potrebno da taj stroj radi kao nov - i tada možemo biti upravo sigurni da ćete u njemu u narednom periodu imati kvalitetan i pouzdan stroj, siguran alat za rad.
Prilikom održavanja vašeg računalnog sistema aktivno ćemo tražiti načine kako bismo taj vaš sustav učinili boljim, sigurnijim i bržim, ukazivati ćemo vam na mogućnosti kako da cijeli sistem i pojedina računala nadogradnjom i osavremenjivanjem držite u najboljoj porebnoj formi, kako biste mu održali uporabnu vrijednost.
Svi vaši zaposlenici će imati na raspolaganju našu korisničku podršku; kada nešto neče znati napraviti na računalu, nazvat će nas i mi ćemo ih preko telefona - ili u živo, ako je to potrebno! - voditi i objasniti kako mogu kvalitetno i kompetentno obavljati svoje poslove na računalu. Naša je podrška uistinu cjelovita; svejedno da li ne znate napraviti nešto elementarno kao što je backup podataka i prženje DVD-a ili trebate pomoć u nečem složenom kao što je samostalna izrada web stranica ili napredno korištenje uredskih programa - mi ćemo vam pomoći!
Ovdje su navedeni neki dijelovi našeg standardnog ugovora;
2.1.1. Preventivno održavanje hardvera
Vrste poslova koji su obuhvaćeni preventivnim održavanjem hardvera su:
- nadziranje rada računalnih komponenti prema servisnim standardima,
- detaljan pregled svih elektroničkih i mehaničkih sklopova sustava unutar proizvođački specificiranih vremenskih perioda,
- uklanjanje prašine i nečistoća iz unutrašnjosti računala,
- zamjena dotrajalih potrošnih komponenti i dijelova,
- čišćenje kontakata na elektroničkim pločicama,
- podmazivanje mehaničkih dijelova,
- podešavanje rada perifernih komponenti; monitora, pisača, miša i tastature.
2.1.2. Preventivno održavanje softvera
Vrste poslova koji su obuhvaćeni preventivnim održavanjem softvera su:
- periodičko ispitivanje rada operativnih sustava instaliranih na radnim stanicama i na serveru prema servisnim standardima,
- redovno instaliranje novoizdanih drivera – pogonskih programa uređaja,
- pravovremena nadogradnja operativnih sustava i korisničkih aplikacija servisnim paketima i nadogradnjama koje objavi proizvođač instaliranih licenciranih programa,
- redovni update – osvježavanje – baza virusa antivirusnog programa,
- testiranje ispravnosti rada operativnih sustava originalnim testnim programima,
- testiranje ispravnosti rada i propusnosti računalne mreže – LAN-a.
Ukoliko ste naš korisnik i zanima vas ugovorno održavanje, obratite se Vašem Osobnom Serviseru Računala!
Koja je zapravo cijena ugovornog održavanja? Određuje se prema vrijednosti vašeg računalnog sistema i u pravilu iznosi 10-15% vrijednosti tog sistema - godišnje. Neusklađeni i nekvalitetni sistemi zahtijevaju više održavanja, dok kvalitetni i uglađeni sistemi trebaju manje pažnje, pa se u skladu s time prilagođava i cijena.
Povrh toga, ništa ne plaćate unaprijed! Nakon zaključivanja ugovora mi preuzimamo održavanje i brinemo za vaš sistem, a račun za naš rad dobijete tek nakon tri mjeseca. A kao i za svaki naš drugi posao uvijek ste osigurani klauzulom po kojoj, ukoliko ste nečime nezadovoljni - ne morate platiti ništa!